Onze digitale diensten zijn:
Web ontwikkeling verwijst in het algemeen naar de taken die gepaard gaan met het ontwikkelen van websites voor hosting via intranet of internet. Het web ontwikkelingsproces omvat onder andere webdesign, web contentontwikkeling, client-side/server-side scripting en netwerkbeveiligingsconfiguratie. In bredere zin omvat web ontwikkeling alle acties, updates en bewerkingen die nodig zijn om een website te bouwen, te onderhouden en te beheren om ervoor te zorgen dat de prestaties, gebruikerservaring en snelheid optimaal zijn.
Er zijn twee dominante platforms in de moderne smartphonemarkt. Een daarvan is het iOS-platform van Apple Inc. Het iOS-platform is het besturingssysteem van Apple's populaire lijn van iPhone-smartphones. De tweede is Android van Google. Het Android-besturingssysteem wordt niet alleen door Google-apparaten gebruikt, maar ook door veel andere OEM's om hun eigen smartphones en andere slimme apparaten te bouwen.
E-mailmarketing is een digitale marketingstrategie die door duizenden bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt om merkherkenning te creëren, de verkoop te stimuleren en klantrelaties op te bouwen.
E-mailmarketingbedrijven maken gebruik van verschillende e-mailserviceproviders (ESP's) om geautomatiseerde, gepersonaliseerde marketing-e-mails te verzenden die merkpromoties en aankondigingen bevatten. Alles, van wekelijkse e-mailnieuwsbrieven en promotiewaarschuwingen tot formulieren voor klantonderzoek en uitnodigingen voor evenementen, kan worden beschouwd als een vorm van e-mailmarketing.
Wereldwijd gebruikt maar liefst 87 procent van de business-to-business (B2B) marketeers en 79 procent van de business-to-consumer (B2C) adverteerders e-mail als distributiekanaal voor content.
Branding design beschrijft hoe een merk ervoor kiest om hun merkidentiteit visueel weer te geven aan het publiek. Wanneer we het hebben over merkontwerp, verwijst het meestal naar belangrijke merkelementen zoals het logo, kleurenschema, typografie en andere ontwerpcomponenten die een merk onderscheiden van concurrenten en herkenbaar maken voor consumenten.
Naast deze hoofdelementen van merkidentiteitsontwerp, verwijst brandingontwerp ook breder naar hoe een merk ervoor kiest om zich uit te drukken in zowel de fysieke als de digitale wereld.